Przewodniczący Rady zawiadamia, że na dzień 5 grudnia 2024r. na godz. 11.00 zwołuję VIII sesję Rady Gminy Warta Bolesławiecka. Sesja odbędzie się w Sal narad Urzędu Gminy w Warcie Bolesławieckiej (II piętro). Transmisja sesji dostępna będzie pod tym adresem.
Porządek obrad:
-
Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum.
-
Wnioski do porządku obrad.
-
Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Warta Bolesławiecka za rok szkolny 2023/2024.
-
Podjęcie uchwał:
-
uchwała w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Warta Bolesławiecka na 2025 rok;
-
uchwała w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Warta Bolesławiecka na lata 2025-2028;
-
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego w zakresie przejęcia przez Gminę Miejską Bolesławiec obowiązku zapewnienia schronienia bezdomnym mężczyznom z terenu Gminy Warta Bolesławiecka;
-
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na ponowne zawarcie umowy najmu na nieruchomość stanowiącą własność Gminy Warta Bolesławiecka (ośrodki zdrowia w Raciborowicach G., Warcie Bol. i Iwinach);
-
uchwała w sprawie wyrażenia zgody na ponowne zawarcie umowy dzierżawy na nieruchomość stanowiącą własność Gminy Warta Bolesławiecka (cz. dz. nr 304/12 w Iwinach);
-
uchwała w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
-
uchwała w sprawie zmiany budżetu Gminy Warta Bolesławiecka na 2024 rok;
-
uchwała w sprawie dopłat do cen zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków;
-
uchwała w sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
oraz stawki tej opłaty na terenie Gminy Warta Bolesławiecka.
-
-
Przedstawienie informacji dot. analizy oświadczeń majątkowych złożonych Przewodniczącemu Rady oraz Wójtowi Gminy Warta Bolesławiecka.
-
Informacja z pracy Wójta Gminy za okres między sesjami.
-
Wolne wnioski i sprawy różne.
Przewodniczący Rady
Krzysztof Robert Boluk
Projekty uchwał zostały opublikowane na stronie BIP pod tym adresem.