Klauzula informacyjna (szczegółowa)dot. przetwarzania danych osobowych |
|
1. TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA |
Administratorem jest:
W zakresie danych przetwarzanych w dokumentacji papierowej i innych zbiorach danychadministratorem jest:
z siedzibą w Urzędzie Gminy Warta Bolesławiecka; Warta Bolesławiecka 40C; 59-720 Warta Bolesławiecka tel. 75 7389592, 75 6102015 |
2. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA |
|
3. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH |
Administrator – Minister Cyfryzacji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora. Administrator –Wójt Gminy Warta Bolesławiecka wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez adres email: iodo@amt24.biz lub pod nr tel. +48 76 3000140 Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. |
4. CELE PRZETWARZANIA, PODSTAWA PRAWNA oraz RODZAJ DANYCH |
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zadań przez organy administracji publicznej, których obsługę zapewnia Ministerstwo Cyfryzacji, w szczególności celu realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 15.09.2022 r. o zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (Dz.U.2022.0.884, wraz z późn.zm). Uprawnienie do zbierania danych przez samorządową jednostkę organizacyjną wynika zart. 4 pkt. 1,2,4,5,8 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne. Dane o których mowa niżej są zbierane w celu zbudowania systemu SIIS (System Informacyjny o Infrastrukturze Szerokopasmowej) obejmującego: 1)informacje o usługach telefonicznych, usługach transmisji danych zapewniających szerokopasmowy dostęp do Internetu i usługach rozprowadzania programów radiowych i telewizyjnych, świadczonych w oparciu o infrastrukturę telekomunikacyjną i publiczne sieci telekomunikacyjne zapewniające szerokopasmowy dostęp do Internetu, 2)pokrycie istniejącą infrastrukturą telekomunikacyjną i publicznymi sieciami telekomunikacyjnymi zapewniającymi lub umożliwiającymi zapewnienie szerokopasmowego dostępu do Internetu, z odrębnym zaznaczeniem łączy światłowodowych i sieci bezprzewodowych, oraz budynkami umożliwiającymi kolokację. Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię, nazwisko, nr PESEL, adres (którego dotyczy składane zgłoszenie), miejsce zatrudnienia (w przypadku użytkowników eksperckich), numer telefonu i adres poczty elektronicznej, a także inne dane osobowe niezbędne do wprowadzenia danych do systemu SIIS. |
5. ODBIORCY DANYCH |
Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania. |
6. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH |
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów, a po tym okresie - w okresach przewidzianych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrówz dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, licząc okres przechowywania od roku następującego po zakończeniu postępowania administracyjnego. |
7. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH |
Dane pochodzą wyłącznie od osób, których dane dotyczą i są gromadzone w wyniku podania danych na wniosku |
8. PRAWA PODMIOTÓW DANYCH, w tym PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI |
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych:
W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania. Żądanie realizacji wyżej wymienionych praw proszę przesłać w formie pisemnej do administratora danych osobowych (adres podany na wstępie, z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”). Zgromadzone dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu. |
9. INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH |
Podanie danych jest dobrowolne. Podanie danych osobowych jest konieczne do realizacji celu ich przetwarzania, a konsekwencją ich niepodania będzie niemożliwość realizacji zadania – wprowadzenia danych do systemu, a w konsekwencji - wykonania dokumentacji pozwalającej na podłączenie do szerokopasmowego dostępu do Internetu i innych usług |
Klauzula informacyjna (szczegółowa)dot. przetwarzania danych osobowych |
|
1. TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA |
Administratorem jest:
W zakresie danych przetwarzanych w dokumentacji papierowej i innych zbiorach danychadministratorem jest:
z siedzibą w Urzędzie Gminy Warta Bolesławiecka; Warta Bolesławiecka 40C; 59-720 Warta Bolesławiecka tel. 75 7389592, 75 6102015 |
2. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA |
|
3. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH |
Administrator – Minister Cyfryzacji wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora. Administrator –Wójt Gminy Warta Bolesławiecka wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez adres email: iodo@amt24.biz lub pod nr tel. +48 76 3000140 Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. |
4. CELE PRZETWARZANIA, PODSTAWA PRAWNA oraz RODZAJ DANYCH |
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zadań przez organy administracji publicznej, których obsługę zapewnia Ministerstwo Cyfryzacji, w szczególności celu realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 15.09.2022 r. o zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (Dz.U.2022.0.884, wraz z późn.zm). Uprawnienie do zbierania danych przez samorządową jednostkę organizacyjną wynika zart. 4 pkt. 1,2,4,5,8 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne. Dane o których mowa niżej są zbierane w celu zbudowania systemu SIIS (System Informacyjny o Infrastrukturze Szerokopasmowej) obejmującego: 1)informacje o usługach telefonicznych, usługach transmisji danych zapewniających szerokopasmowy dostęp do Internetu i usługach rozprowadzania programów radiowych i telewizyjnych, świadczonych w oparciu o infrastrukturę telekomunikacyjną i publiczne sieci telekomunikacyjne zapewniające szerokopasmowy dostęp do Internetu, 2)pokrycie istniejącą infrastrukturą telekomunikacyjną i publicznymi sieciami telekomunikacyjnymi zapewniającymi lub umożliwiającymi zapewnienie szerokopasmowego dostępu do Internetu, z odrębnym zaznaczeniem łączy światłowodowych i sieci bezprzewodowych, oraz budynkami umożliwiającymi kolokację. Przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię, nazwisko, nr PESEL, adres (którego dotyczy składane zgłoszenie), miejsce zatrudnienia (w przypadku użytkowników eksperckich), numer telefonu i adres poczty elektronicznej, a także inne dane osobowe niezbędne do wprowadzenia danych do systemu SIIS. |
5. ODBIORCY DANYCH |
Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych, posiadających uprawnienia do ich przetwarzania. |
6. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH |
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla realizacji celów, a po tym okresie - w okresach przewidzianych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrówz dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, licząc okres przechowywania od roku następującego po zakończeniu postępowania administracyjnego. |
7. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH |
Dane pochodzą wyłącznie od osób, których dane dotyczą i są gromadzone w wyniku podania danych na wniosku |
8. PRAWA PODMIOTÓW DANYCH, w tym PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI |
Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora danych osobowych:
W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania. Żądanie realizacji wyżej wymienionych praw proszę przesłać w formie pisemnej do administratora danych osobowych (adres podany na wstępie, z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”). Zgromadzone dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu. |
9. INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH |
Podanie danych jest dobrowolne. Podanie danych osobowych jest konieczne do realizacji celu ich przetwarzania, a konsekwencją ich niepodania będzie niemożliwość realizacji zadania – wprowadzenia danych do systemu, a w konsekwencji - wykonania dokumentacji pozwalającej na podłączenie do szerokopasmowego dostępu do Internetu i innych usług |